.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلاهبرداری دو میلیارد ریالی با چک‌های بلامحل در قائمشهر
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری فردی که با چک‌های بلامحل دو میلیارد ریال از شهروندان قائمشهری کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،  سرهنگ سیدجعفر ساداتی اظهار داشت: در پی ارجاع پرنده‌ای قضائی به پاسگاه انتظامی مبنی بر خرید احشام با استفاده از چک بلامحل توسط فردی در قائمشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

 

وی، تصریح کرد: در اجرای این مأموریت، مأموران پاسگاه انتظامی بالاتجن قائم شهر با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را که با جلب اعتماد مردم منطقه، اقدام به خرید احشام آنان با ارائه چک‌های بلامحل می‌کرد، شناسایی کردند.

 

معاون اجتماعی مازندران، خاطرنشان کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی و وی را در مخفیگاهش به دام انداختند.

 

سرهنگ ساداتی از شناسایی ۱۰ نفر از مال باختگان در ادامه رسیدگی به این پرونده خبر داد و بیان داشت: متهم در بازجویی‌ها به کلاهبردار ۲ میلیارد ریالی از مالباختگان با استفاده از چک‌های بلامحل اعتراف کرد.

 

ساداتی در خاتمه با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد به مردم توصیه کرد: ضمن عدم اعتماد به افراد در انجام معاملات و هرگونه روابط تجاری، از قبول هرگونه چک و یا اوراق بهادار از افراد ناشناس خودداری کنند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.